Proud to be special

Heeft u een vraag? Wij bellen u graag terug

Direct online met je eigen website, controleer nu!
WWW.
WWW.

Full Support Managed contracten

Wij nemen uw serverbeheer uit handen

Als u een bedrijfskritische omgeving heeft, dan wilt u er zeker van zijn dat uw hosting goed is geregeld. Qweb neemt uw hosting zaken graag uit handen - onze managed servers zijn een leunstoel voor klanten die geen omkijken willen hebben naar hun hosting zaken.

Wanneer u een managed server bij Qweb afneemt, zorgen wij 24/7 voor het beheer van uw server inclusief proactief monitoring en updates. Hierdoor kunt u zich volledig focussen op uw core business. Uiteraard beperkt Qweb zich niet alleen tot het beheren en monitoren van uw server. Onze managed servers worden standaard geleverd met een XXS SLA waarbij u altijd terug kunt vallen op een professioneel team dat bereid is om u op technisch gebied te ondersteunen.

U kunt met een XXS SLA binnen kantoortijden rekenen op 24 uur responsetijd op tickets en calls. Buiten kantoortijden is de responsetijd gebasseerd op best effort, echter geldt dit alleen voor storingen. Heeft u behoefte aan snellere responsetijden op uw tickets en calls? Dan bieden wij u ook de mogelijkheid om hogere support contracten af te sluiten. Hiermee krijgt u gegarandeerd snellere response op tickets, calls en storingen binnen en/of buiten onze kantoortijden die geminimaliseerd kunnen worden tot een responsetijd van 1 uur.


Service Level Agreement


Uurtarieven voor werkzaamheden


Uurtarieven voor werkzaamheden die buiten de SLA vallenPrijs per uur
Uurtarief binnen kantoortijden € 90,00
Uurtarief buiten kantoortijden op werkdagen € 135,00
Uurtarief op zaterdag, zon- en feestdagen € 180,00